Wednesday, December 28, 2016

Багын найзууддаа зориулж хэлсэн үг

Хараал идсэн нохойн бааснуудаа,
Ална шүү та нарыг нохойн гөлөгнүүдээ
Дунд нь бас юу билээ ягаан өгзөг бил үү
Гэсний төлөө та нар намайг буруутгаж байна !

Би мэдэж байгаа
Би архины цагаан солион дунд байгаагаа ч мэдэж байна
Тэглээ гээд юу гэж
Яагаад Эги ингээд байна гэж нэг удаа ч гэсэн та нар бодож үзсэн үү?

Намайг л шүүмжлээд зүхээд хэлэлцээд байхаас
Өөрсдийнхөө тухай нэг бодож үзсэн үү
Өөрсдөө та нар юу хийсэн юм бэ?
Баянзүрхэд математик заах, уучлаарай энэ ажил биш Буянаа

Би монголчууд эрүүл чийрэг ухаалаг ард түмэн гэдгийг мэднэ
Манай сумо, жудо бөхийг хар
Ийм цөөхүүлээ байж дундаасаа ийм гайхамшигтай хөвгүүдийг төрүүлж чадна  гэдэг
энэ бол эрүүл чийрэг ард түмний шинж...

Лас-Вегаст болсон сүүлийн 2016 оны дэлхий Оюуны олимп-д хэдэн Монгол бацаанууд очоод
бүх рекордыг нь эзэмшиж тасархай түрүүллээ шт. Энэ бол ухаалаг ард түмний шинж

Энэ дэлхий технологийн бизнэсээр амьсгалж байна. Энэ бизнэсийг хийх 2 хон тулгуур бий. Нэгдүгээрт мэдээж эрүүл чийрэг байх. Өвчтэй хүнтэй юу ярихав,
Хоёрдугаарт Ухаалаг байх.

Энэ нь бидэнд байна шүү дээ бааснууд аа!

Ингэж бодохоор миний дотор бачуурч байж яддаг юм найзуудаа. Жирийн нэг инженерийнхээ бүтээлийг  өөрт нь арай ядан ойлгуулсаных нь төлөө Ерөнхий сайд нь жишим ч үгүй дээрэмдээд явчихыг би харсан. / Оюуны өмч шүү дээ/  Талбай дээр ийм гоё гэрлийн шоу хийе гээд тухайн үед Ерөнхий сайд болоогүй байсан Сайханбилэгт хулхидуулсан жишээ ч байна.
Баярцогт намайг яаж хулхидсаныг та нар таах ч үгүй!

Новшийн бааснууд эхнээсээ үйлээ эдлэж байх шиг байна! Энүүнд харин надад баярлаад байгаа юм алга даа,

Найзуудаа аан гээд уун гэж бай !

Өөрийн чинь нусны алчуурыг дальчихсаны төлөө та бүгд яах бол? За цаашилбал саалийн ганц үнээг чинь нухаад зарчихвал яахав? Бөөн юм болно доо

Гэтэд би бүтэн 5 жилийн хөдөлмөрөө луйвардуулсан
Мөнгөн дүнгээр би яг тоолоод хэлье
850 сая төгрөг.
Энэ мөнгө над байсан уу
Үгүй шүү дээ
Бүтээж босгох гэж оролдсоор боломжоороо найз нөхдөөсөө. ах дүүгээсээ, аргаа барахдаа
банкнаас авсан бүх зээл.

 Миний юу туулж байгааг та нар таах ч үгүй ! 2 минут тутам өр нэхэгдэж 3 секунд ч тайван байхгүй байх ямар байдгийг мэдэх юм уу?

Ядаж байхад буруутан нь би биш. Би зөв зүйтэй юм хийсэн, амжилттай болно гэдэгт итгэлтэй байсан . Гэтэл юу болсоныг та нар өөрсдөө мэдэж байгаа.

Apple ийн захирал ингэж хэлсэн байх юм.




Оюуны өмч гэж юу байдгий үнэлгээ энэ.


Энэ новшийн Монголыг бүтээчих юмсан гэж бодож хүссэндээ л энийг хйисэн. Үүнийхээ төлөө намайг юу үүр ч байгааг та нар таах ч үгүй байж намайг битгий шүүмжлээд бай. Би та нараас намайг үнс гэж гуйгаагүй.

Улс орон шинийг санаачлагчдынхаа мөрөн дээр хөгждөг юм. Тэднийхээ санаа бодлыг ерөнхий сайдаас аа авахуулаад нэг түшмэл нь хулгайлаад байх юм ЯАЖ ЯАВАХ ЮМ БЭ?

За за энэ бүхний ард миний галзуурлын шалтгаан


Санаа гэдэг гэнэт төрөх авч түүнийг биелүүлж бодит байдал болгоно гэдэг олон жилийн хөдөлмөр. Би энэ хөдөлмөрийг нь хийсэн найзуудаа, Миний алдсаны хажууд та нарын алдсан бол өчүүхэн шүү? Энэ бүхэн над нэг өдөр би болоогүй . Сайн ч муу ч Эги  25 жил мэдээллийн технологийг судлаж байна. Намайг энд энийг судлах гэж үйлээ үзэж байхад та хэд тэнд хоньны бэлчээрт эсвэл амбаартаа секс хийж байлаа. Ийм байж та нар юундаа шүүүмжлээд байгаан?

Айн Багын Найзууд аа

Хүндэтгэсэн,

Эги




2 comments:

Gobi said...

Аа муу нохойн баас

Gobi said...

Аргагүй л байгаагаараа л амьтан юм байна. Засах гэж оролдох нь буруу байх нь ккк